Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Ο προπονητής της Βέροιας Ράτκο Ντόστανιτς, δήλωσε:"Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι..."

Ντόστανιτς: Κάποιοι παίκτες μου έχουν αλλού το μυαλό τους
Ο προπονητής της Βέροιας Ράτκο Ντόστανιτς, Ας δούμε τι δήλωσε: "Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι. Ξέραμε την σπουδαιότητα της αναμέτρησης και είχαμε άγχος στο ξεκίνημα. Ο Παναιτωλικός είναι πολύ καλή ομάδα.
Εμείς παίξαμε έξυπνα και περιμέναμε την κατάλληλη ευκαιρία για να τιμωρήσουμε τον αντίπαλο και να πάρουμε τη νίκη. Συγχαρητήρια στους παίκτες μου. Το θετικό είναι ότι δεν έγιναν λάθη όπως στα προηγούμενα παιχνίδια. Είναι σημαντικοί οι τρεις βαθμοί για εμάς".
Σε ερώτηση για τον αποκλεισμό των Ορέστες και Μρντάκοβιτς, ο προπονητής της Βέροιας είπε ότι αντιμετώπισαν προβλήματα τραυματισμών και δεν ήταν έτοιμοι να παίξουν.
Για τις δοκιμές παικτών, ο κ. Ντόστανιτς σημείωσε οι δυο ποδοσφαιστές που δοκιμάστηκαν μεσοβδόμαδα δεν είχαν το αγωνιστικό προφίλ που θέλει και απορρίφθηκαν. "Δεν θα ήθελα να μιλήσουμε όμως για μεταγραφές έως τις 22 Δεκεμβρίου. Μέχρι τότε θα πάμε με αυτούς τους παίκτες. Ένα είναι σίγουρο. Δεν θέλω να φέρουμε πολλούς παίκτες. Θέλουμε 1-2 παίκτες που να μπορούν να μας βοηθήσουν. Θέλω οι παίκτες που έχω στην ομάδα να σκέφτονται μόνο την Βέροια και δεν θέλω παίκτες που έχουν αλλού το μυαλό τους. Έχω παίκτες που είναι επαγγελματίες αλλά υπάρχουν και άλλοι που έχουν το μυαλό τους σε άλλες ομάδες" σημείωσε ο κ. Ντόσταντις αλλά δεν θέλησε να μιλήσει με ονόματα. "Όταν θα διαβάσουν αυτή την δήλωση, αυτοί που έχουν το μυαλό τους αλλού θα καταλάβουν".
Σε ερώτηση τι γνώμη έχει για το ενδεχόμενο απόκτησης του Πάμπλο Γκαρσία, ο κ. Ντόστανιτς απάντησε: "Δεν μπορώ να πω πολλά για τον Πάμπλο Γκαρσία. Είναι γνωστή η αξία του. Θα μου άρεσε να έχω ένα τέτοιο όνομα στην ομάδα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου