Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Ντόστανιτς: Τα δώσαμε όλα

Ντόστανιτς: Τα δώσαμε όλα
Τα εύσημα στους παίκτες του απένειμε ο Ράτκο Ντόστανιτς, μετά τον αγώνα με τον Αστέρα, με τον προπονητή της Βέροιας να τονίζει "θέλω να ευχαριστήσω τα παιδιά μου. Έδειξαν τι σημαίνει η φανέλα της Βέροιας.
Ήρθαμε 15 παιδιά και τα δώσαμε όλα". Αναλυτικά οι δηλώσεις του προπονητή της Βέροιας:
"Ευχαριστώ τον Αστέρα για τη φιλοξενία. Κάναμε και προπόνηση στα γήπεδα τους. Πήραμε έναν πολύ σημαντικό βαθμό για τη σωτηρία μας. Το πρώτο ημίχρονο ήταν πολύ καλό και είχαμε καλό ρυθμό. Είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Στο δεύτερο μέρος είπαμε να κάνουμε αντεπιθέσεις, είχαμε ευκαιρίες, αλλά ο Αστέρας έχει πολύ καλή ομάδα που μας δημιούργησε προβλήματα. Θέλω να ευχαριστήσω τα παιδιά μου. Έδειξαν τι σημαίνει η φανέλα της Βέροιας.
Ήρθαμε 15 παιδιά και τα δώσαμε όλα. Είμαι χαρούμενος για τους παίκτες. Το πρωτάθλημα είναι πολύ δύσκολο και σε κάθε παιχνίδι πρέπει να δίνουμε το 100%."
Ο Βεργέτης
Στην ισοπαλία με τη Βέροια, στις μεταγραφές και στις αποδοκιμασίες αναφέρθηκε στη συνέντευξη Τύπου μετά το 0-0 με τη Βέροια ο Στάικος Βεργέτης. "Κυνηγήσαμε τη νίκη μέχρι το τέλος, όμως δεν ήμασταν αποτελεσματικοί. Κάποια ατομικά λάθη στην άμυνα μας κόστισαν τις ευκαιρίες της Βέροιας που θα μπορούσε να είχε βάλει γκολ. Το δικαιούταν. Είμαστε υποχρεωμένοι να πάρουμε ανάσες αυτές τις μέρες και να δουλέψουμε στους τομείς που χρειαζόμαστε βελτίωση. Εύχομαι υγεία πάνω από όλα και η κοινωνία μας να ανταποκριθεί στις δυσκολίες."
Για τις ισοπαλίες με Άρη και Βέροια: "Όταν δεν κερδίζεις στην έδρα σου μπορείς να προβληματιστείς για την αποτυχία. Εμείς πρέπει να βλέπουμε τι φταίει και να το διορθώνουμε. Ούτε εγώ ούτε οι παίκτες είμαστε ευχαριστημένοι για τα αποτελέσματα αυτά. Εγώ θα έβαζα τον τίτλο δυστοκία και όχι αποτυχία."
Για τις μεταγραφές: "Ήρθαν τα αφεντικά και θα δρομολογηθούν οι εξελίξεις".
Για το αν έχει πει ποιοι πρέπει να φύγουν και ποιοι πρέπει να μείνουν στην ομάδα: "Υπάρχουν μία-δύο θέσεις που θα θέλαμε μια ποιοτική προσθήκη. Αλλά είναι δύσκολο να βρεις κάτι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό αυτή την εποχή. Σχετικά με τους παίκτες που είναι να φύγουν, εγώ δεν έχω παράπονο από κανέναν παίκτη. Δεν έχω κάνει κάποια συζήτηση όμως ακόμη".
Για τις αποδοκιμασίες στο φινάλε του αγώνα: "Ο κόσμος όταν η ομάδα δεν νικά είναι λογικό να απογοητεύεται να αποδοκιμάζει. Εγώ θα αποδοκίμαζα αν έβλεπα έλλειψη προσπάθειας. Τα παιδιά προσπάθησαν μέχρι τελευταία στιγμή και δεν πιστεύω ότι η προσπάθεια τους αξίζει τις αποδοκιμασίες."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου